בוני 'מיצד' ו'מעלה עמוס' עלו לגרב"ד פוברסקי

אתר קול חי 1 Comment on בוני 'מיצד' ו'מעלה עמוס' עלו לגרב"ד פוברסקי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי חברת 'אריאל יזמות' הבונה ביישובים החרדים מיצד ומעלה עמוס התברכו אצל ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי.

המשתתפים הציגו בפני ראש הישיבה את פתרונות הדיור האיכותיים במיצד ומעלה עמוס המציעים מגורים בקרבה לירושלים ואיכות חיים במחירים שפויים והזמינו את ראש הישיבה לביקור ביישובים.

בעקבות הפרויקטים האיכותיים שמקימה חברת 'אריאל יזמות' ביישובים החרדיים מיצד ומעלה עמוס התקבלו ראשי החברה במעונו של ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה הגאון רבי ברוך דב פוברסקי וזכו להתברך מפיו.

במפגש המיוחד השתתפו טוביה לבקוביץ' בעלים של חברת אריאל יזמות, מוטי הלר מנהל פיתוח עסקי של החברה וראשי ועסקני היישובים מיצד ומעלה עמוס.

הנוכחים הציגו בפני ראש הישיבה את הפרויקטים החדשים שנבנים במיצד ובמעלה עמוס ויתרונותיהם הרבים למשפחות בוגרי הישיבות הליטאיות.

הגרב"ד פוברסקי התעניין על הקרבה היחסית לירושלים כאשר מרחק הנסיעה בין היישובים לירושלים הינו כחצי שעת נסיעה בלבד.

הנוכחים הציגו לראש הישיבה את הבשורה לציבור בוגרי הישיבות וכן את מוסדות החינוך הקיימים ביישובים על פי המסורת הקיימת מדור דור.

לאחר מכן הזמינו הנוכחים את ראש הישיבה לבקר ולסייר ביישובים, למסור שיעור תורה בפני האברכים ולראות את התפתחות חיי הקהילה במקומות.

בסיום המפגש בירך ראש ישיבת פוניבז' את ראשי הפרויקטים וראשי הישובים ואיחל להם הצלחה.

טוביה לבקוביץ הבעלים של אריאל יזמות: "הפרויקטים שנבנים ביישובים החרדיים מיצד ומעלה עמוס מהווים בשורה של ממש לציבור בוגרי הישיבות הליטאיות שיוכלו להצטרף לעשרות הבוגרים שכבר מתגוררים ביישובים ונהנים מאיכות חיים במחירים שפויים".

SZER4567

אריאל יזמות הרב פוברסקי צילום דוד זר



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני לא חושבת שהם "בוני" מיצד הרב מרדכי גולדשטיין ראש ישיבת התפוצות הוא הבונה זה שהם לקחו את הקרדיט לעצמם בושה וחרפה…………..